Frecvent


Care sunt datele necesare pentru a putea activa aplicația Nexent Bank mTOKEN?

Expiră parola inițială și numele de utilizator primite pe SMS/e-mail?

Ce fac dacă nu mai am parola inițială sau numele de utilizator primite pe SMS/e-mail?

Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația Nexent Bank mTOKEN?

Trebuie sa închei un contract pentru a putea activa Nexent Bank mTOKEN?

Pot folosi simultan pentru autentificarea in Internet Banking sau pentru autorizarea tranzacțiilor aplicația pentru mobil Nexent Bank mTOKEN și token-ul hardware?

Este sigură aplicația Nexent Bank mTOKEN?

Ce fac daca mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalata aplicatia?

Pot instala aplicația pe mai multe telefoane mobile, folosind aceeași parolă inițială și acelasi nume de utilizator?

În cât timp de la contractarea serviciului de Internet Banking/optarea pentru autentificare cu Nexent Bank mTOKEN, primesc pe e-mail și pe SMS datele necesare autentificării?

Pot instala pe telefonul meu două aplicații Nexent Bank mTOKEN pentru doi utilizatori diferiți de Internet Banking de la Nexent Bank?

*FAQ_C1_Q14

În ce limbă este disponibilă aplicația Nexent Bank mTOKEN?

Cum pot solicita cardul de credit?